fbpx
אקיורייט דיגיטל חדש

דפי נחיתה לעסקים: מה זה ובשביל מה צריך את זה?

דפי נחיתה לעסקים מובילים את הלקוחות הפוטנציאלים לעמוד חיצוני נפרד שמציג את השירות או המוצר בצורה מתומצתת, ממוקדת ויעילה. עמוד נחיתה עסקי מהווה כלי קידום שמטרתו להפעיל את הלקוחות שלכם לבצע פעולה מסוימת, שאתם רוצים שיבצעו. אז, בשביל מה זה טוב?

כולנו פגשנו במהלך גלישה באינטרנט ב'מקריות' עמודי נחיתה לעסקים, השאלה היא איך כל אחד מאיתנו הגיב אליהם. סביר להניח שזה תפס את תשומת ליבנו הראשונית, ואם התוכן עניין אותנו או עסק באיזשהו צורך קיים שלנו, אז גם קראנו ואולי אף ביצענו את הפעולה המתבקשת. הרעיון שעומד מאחורי דפי נחיתה לעסקים הוא פשוט והוא ליצור מקסימום חשיפה ממוקדת של המוצר/שירות ללקוחות הפוטנציאליים והרלוונטיים. אם נחשפתם לדף נחיתה עסקי ספציפי, אז כנראה שטרגטו אתכם כלקוחות פוטנציאליים של העסק המפרסם.

דף נחיתה אמור לסקרן אותנו ולעורר אצלנו את הצורך לפעול ולכן הוא בדרך כלל יכלול הצעה למבצע מיוחד, השקת מוצר ייחודי או הזמנה להתנסות. זה לא ממש חשוב מה עמוד הנחיתה יציע, העיקר שהוא יהיה ספציפי ויכלול את המסר הנכון לעסק שלנו. המטרות המשתנות של דפי נחיתה לעסקים מגוונות ויכולות להיות: טופס הרשמה לדיוורים/אירועים, טופס השארת פרטים (לידים) למכירה וקבלת מידע וכדומה. אחד השירותים המקצועיים שאנו מציעים ב-Accurate Design הוא בניית דפי נחיתה לעסקים.

דפי נחיתה קצרים וקולעים או ארוכים ומושקעים?

החלטתם שאתם רוצים ליצור לעסק שלכם דף נחיתה, ועכשיו אתם מתלבטים לגבי התוכן שבו. האם להציג מידע קצר, ממוקד ומושך או אולי דווקא כדאי להשקיע בתוכן מפורט ומושקע? ובכן, לכל בחירה יש יתרונות וחסרונות.

אם תבחרו בעמוד נחיתה בעל תוכן קצר, תהיו חייבים ליצור כותרת בולטת ומסקרנת ולכתוב טקסט קצר שמתמקד בערך שאתם 'מוכרים'. לכך תוסיפו כפתור שליחה בולט וסיימתם. דפי נחיתה אלו יכולים לשמש להצגת מבצע, הזמנה להתנסות וכו'. לעומת זאת, אם בחרתם להאריך במילים, התוכן צריך להיות משכנע, לכלול מידע רלוונטי שידגיש את היתרונות של המוצר/השירות שלכם ואולי אף דוגמות משכנעות. דפי נחיתה ארוכים מתאימים, עפ"י רוב, במקרים של שיווק הרצאות/סדנאות/קורסים.

יתרונות בולטים של דפי נחיתה לעסקים

דף נחיתה אינו דורש עבודת הקמה ממושכת וזמן הקמה רב. תוסיפו לכך שהוא חסכוני ביחס לבניית אתר והוא ממוקד בצורך ספציפי של העסק שלכם (רשימת לקוחות פוטנציאליים, לידים, חשיפה ועוד), ותקבלו כלי קידום מוצלח.

לצד היתרונות יש להישמר מטעויות כמו עומס מסרים או אי הופעה בגוגל שתוביל לחוסר אפשרות לקדם אותו אורגנית.
חשוב להדגיש, שכדי שכל היתרונות הבולטים יבואו לידי ביטוי ואכן תצליחו להשיג את מטרת דף הנחיתה שלכם, אתם חייבים ליצור דף נחיתה מקצועי וממוקד, ואנחנו ב-Accurate Design נשמח ליצור אותו עבורכם.

איך לבחור את התוכן של דף הנחיתה?

  • התחילו בהגדרת המטרה שלו, מה אתם רוצים שיקרה בעקבות העלאת דף הנחיתה שלכם? למה הוא מיועד?
  • צרו מסר ברור, קצר ופשוט
  • תדאגו ליצור כפתורי התקשרות מתאימים, עדיף בכמה אופנים כמו מייל, וואטסאפ, מסנג'ר, טלפון וכו'.
  • בחרו את התוכן שלכם בקפידה תוך תשומת לב מרבית לצבעים, גודל פונט ומרכוז.
  • ודאו שדף הנחיתה שלכם מותאם למובייל, מרבית הגולשים יגיעו אליכם ממנו.

לסיכום

דפי נחיתה לעסקים מהווים כלי שיווקי בעל יתרונות רבים ומוביל לחשיפה מוגברת וממוקדת. החוכמה היא לתכנן אותם נכון, לכלול מסר שיווקי מתאים ולהניע לביצוע הפעולה הספציפית, בה אתם מעוניינים שהלקוחות הפוטנציאלים שלכם יבצעו. אם תשתמשו נכון בכלי הקידום הנפלא הזה, התוצאות לא יאחרו להגיע. צרו קשר ונשמח ליצור את דף הנחיתה המושלם עבורכם.

17/12/2021

תוכן עניינים

שתפו :

מאמרים נוספים.

שופס

רוצה להגיע ליותר לקוחות ולהגדיל את המחזור? חנות אונליין שמאפשרת לך למכור מוצרים במינימום עלות ומאמץ! אחרי שאפיינו, כתבנו, עיצבנו ובנינו מאות אתרים מיזם אקיורייט

קריאה נוספת »

תשלום

פרטי תשלום שם פרטי * שם משפחה * שם החברה (אופציונלי) מדינה / אזור *יש לבחור מדינה / אזור…Bonaire, Saint Eustatius and Sabaאוגנדהאוזבקיסטןאוסטריהאוסטרליהאוקראינהאורוגוואיאזרבייג'ןאי חג המולדאי מריאנה הצפונייםאיחוד האמירויותאיטליהאיי אולנדאיי

קריאה נוספת »

קראו גם: באותו נושא