fbpx
אקיורייט דיגיטל חדש

בניית אתרי תדמית פותחת פתח למגוון הזדמנויות עסקיות, ומאפשרת לכם לחדור לתודעת הגולשים, לסקרן אותם ולגרום להם לרצות לרכוש מכם את המוצרים והשירותים שלכם.

אתר תדמית מציג את בית העסק בצורה ויזואלית, וחושף את הייחודיות שלו ומה שיש לו להציע.
אם כבר בניתם אתר תדמית בסיסי, ואתם לא הכי מרוצים ממנו, כדאי שתכירו מספר טיפים שיסייעו לכם להפוך את האתר שלכם מאתר בסיסי לאתר איכותי, נגיש יותר לגולשים ומסייע להכנסות העסק. 

צוות Accurate Design ישמח תמיד לסייע לכם בשדרוג האתר שלכם, באמצעות יישום כל אחד מהטיפים שלהלן. מוכנים? בואו נתחיל.

אינפורמציה ברורה ונגישה

אם פעם הסתפקתם באתר שלכם כי "זה מה שיש כרגע",
היום אנחנו מזמינים אתכם להתבונן קצת יותר לעומק על אתר התדמית שלכם.
האם השירותים מוצגים בצורה ברורה? האם מובן ללקוח מה הם היתרונות בעבודה איתכם?
האם הלקוח יכול לקבל מידע בקלות על שעות הפעילות שלכם, מספר הטלפון בו יוכל להשיג אתכם או האופציה לרכוש מוצרים שונים?
אם עניתם על אחת מהשאלות בשלילה, זכרו שתמיד אפשר לשפר ולשנות.

טיפ קטן מאיתנו: היום יותר ויותר גולשים נכנסים לאתר באמצעות ניידים. התאימו את חווית הגלישה באתר לכל סוגי המכשירים הניידים, והציעו לגולש חיוג מיידי מהנייד בעת הגלישה באתר.
הוספת טלפון לחיוג מיידי או כפתור וואטסאפ מפשטת את הדרך ליצור עמכם קשר ולקבל מידע חיוני.

ניווט אינטואיטיבי

בכל אתר תדמית, עשויים להופיע מספר סוגי ניווט:

  • תפריט עליון (תפריט ראשי שנקרא גם Header)
  • תפריט תחתון (Footer)
  • לעיתים יופיע גם תפריט צד
  • פירורי לחם (Breadcrumbs), כשהכוונה למבנה המופיע בראש הדף המכוון את הגולש במסלול הדפים שעבר עד שהגיע לדף הנוכחי.

חשוב לזכור שאתר מינימליסטי עם תפריט ברור, משפיע רבות על חווית המשתמש באתר.
כאשר התפריט מתוכנן ובנוי היטב, תוך התחשבות בחווית המשתמש, יש הרבה פחות סיכוי שהגולש ילך לאיבוד וינטוש את האתר שלכם ככה סתם.
מומלץ לאפשר לגולש להגיע למידע הרצוי תוך הקלקה אחת, גג שתיים.

 זכרו- כשהגולש לא מבזבז אנרגיות מיותרות בהקלקות ושיטוט מיותר באתר שלכם, הדבר יבוא לידי ביטוי גם בהמרות (השארת פרטים, יצירת קשר או רכישת המוצרים שלכם).

בניית אתרי תדמית עם באנר איכותי בדף הבית

דף הבית הוא המקום הראשון אליו נוחת הגולש כשהוא מגיע לאתר התדמית.
תוך מספר שניות (ואם אפשר אפילו פחות) כל גולש מעוניין להבין להיכן הגיע ומה הם השירותים המוצעים באתר.
במידה והאתר נבנה בצורה מסורבלת או לא מובנת, עליו לחבר פיסות מידע שונות כדי להבין במה בדיוק אתם עוסקים.
באנר איכותי לדף הבית הוא דרך מעולה להנגיש לגולש את המידע בקלות.
הבאנר מאפשר להעביר את המסר בצורה ויזואלית אפקטיבית, כך שאינו צריך לבזבז זמו בפענוח תחומי העיסוק של העסק. כמו שאומרים, תמונה אחת שווה אלף מילים (:

הלימה בין צבעי האתר

בין הגורמים הויזואלים הבולטים ביותר שישפיעו על הרושם הראשוני של הגולשים שלכם, ניתן למצוא את צבעי האתר וההתאמה ביניהם. לצבעים באתר יש יכולת לשדר מסרים רבים, ולהעצים תחושות שונות בזמן הגלישה באתר: אמתפיה, סקרנות, בטחון ועוד. 

למשל: הצבעים אדום, סגול ושחור ישדרו יוקרה ונוכחות, ולכן בעלי עסקים שמשווקים מוצרים או שירותים יוקרתיים ירצו להעזר בהם. הצבע הכחול משדר בטחון ורוגע, ולכן הוא הצבע הרשמי של אתרים מתחום הרפואה והבטחון.

יחד עם חברת בניית האתרים, העזרו במספר כללי יסוד כדי לבחור צבעים נכונים לאתר:

  • צבעים מאותה משפחה משתלבים היטב זה עם זה, למשל: כחול כהה עם כחול בהיר
  • צבעים ניגודיים משלימים, לרוב נראים טוב בשילוב באתר, למשל: צהוב וכחול או סגול וכתום.
  • שמרו על ניגודיות טובה לטקסט קריא יותר, למשל: שחור על לבן, או לבן על שחור או רקע כהה אחר.

אם אתם רוצים לנסות לבחור צבעים בכוחות עצמכם, מומלץ להעזר בכלי הבא:

אופטימיזיציה לאתר

הדבר החשוב ביותר לעשות באתר התדמית כדי לשפר את הדירוג בגוגל הוא אופטימיזציה. הכוונה היא למיטוב האתר למנוע החיפוש באמצעות הוספת כותרות ותיאורים ייחודיים לכל עמוד, כיווץ תמונות לשיפור זמן הטעינה, הוספת שמות אלטרנטיביים (Alt text) לתמונות, בניית היררכיה נכונה ועוד.
כל אלו פעולות שכל בעל אתר חייב לבצע, כדי לזכות לחשיפה גבוהה יותר של האתר.
חשיפה גבוהה יותר >> תנועה גדולה יותר של לקוחות פוטנציאליים >> סגירת עסקאות >> שיפור בהכנסות העסק.
אם אתם לא בטוחים איך לעשות זאת בדיוק, דברו איתנו.

שיפור מהירות התגובה של האתר

חלק אינטגרלי משיפור אתר תדמית, הוא זמן טעינה קצר יותר של האתר. זמן הטעינה הוא ללא ספק מרכיב חיוני בחווית המשתמש של הגולש, והוא לא פחות חשוב מהוספה של מרכיבי עיצוב ייחודיים או תוכן איכותי. במקום לחשוב איך להרשים את הגולשים עם כל מיני אפקטים רעשים וצלצולים, אנחנו ממליצים להתמקד בראש ובראשונה בזמן טעינת האתר, ובעיקר בדף הבית.

טיפ קטן מאיתנו: זמן טעינת הדף הוא גורם חשוב בדירוג מנועי החיפוש. כאשר תשפרו את הרכיב הזה, תוכלו לתפוס שתי ציפורים במכה: גם אתר המציע לגולש חווית משתמש טובה וגם שיפור הדירוג בגוגל.

בניית אתרי תדמית עם צ'אט או בוט

אנחנו כל הזמן מדברים על להנגיש, להנגיש ושוב להנגיש לגולש את המידע החשוב באתר שלנו.
כיום, רוב הלקוחות מעוניינים ליצור קשר עם העסק באופן מהיר, ולכן רצוי להוסיף לאתר התדמית שלכם אופציה של צ'אט עם נציג שירות. המהדרים יוסיפו גם בוט, שיוכל לשרת את הלקוח בכל שאלה/דרישה גם אם בית העסק סגור כעת.
אופציה זו מתווספת לשאלות הנפוצות שרצוי לשלב בדף נפרד באתר התדמית, כדי לענות על שאלות בוערות שעשויות לצוץ אצל הלקוחות שלכם.

בניית אתרי תדמית: לסיכום

צריכים עזרה בשדרוג אתר התדמית שלכם? רוצים לבנות אתר חדש מאפס? אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר, נשמח לסייע לכם.

02/01/2022

תוכן עניינים

שתפו :

מאמרים נוספים.

שופס

רוצה להגיע ליותר לקוחות ולהגדיל את המחזור? חנות אונליין שמאפשרת לך למכור מוצרים במינימום עלות ומאמץ! אחרי שאפיינו, כתבנו, עיצבנו ובנינו מאות אתרים מיזם אקיורייט

קריאה נוספת »

תשלום

פרטי תשלום שם פרטי * שם משפחה * שם החברה (אופציונלי) מדינה / אזור *יש לבחור מדינה / אזור…Bonaire, Saint Eustatius and Sabaאוגנדהאוזבקיסטןאוסטריהאוסטרליהאוקראינהאורוגוואיאזרבייג'ןאי חג המולדאי מריאנה הצפונייםאיחוד האמירויותאיטליהאיי אולנדאיי

קריאה נוספת »

קראו גם: באותו נושא