fbpx
אקיורייט דיגיטל חדש

חברות בניית אתרים: איך לבחור את החברה המתאימה עבורכם?

אחת המשימות הראשונות של כל עסק היא הקמת אתר אינטרנט ייעודי. הבחירה בחברה המתאימה עבורכם משמעותית להצלחת האתר וליצירת הרושם הנכון אצל הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. הניסיון להבין מי מבין כל חברות בניית אתרים מדויקת לצרכיכם לא פשוטה, אבל בשביל זה אנחנו כאן…

חברה לבניית אתרים אמורה לספק את מכלול השירותים המקיפים והמקצועיים להקמת האתר שלכם, וזה לא משנה אם הוא אתר תדמית, אתר קטלוג, אתר מסחר ועוד. המשמעות היא שבאחריותם להקים, לפתח, לעצב, לקדם, לתחזק, לאחסן (וכו’) את האתר שלכם. בדיוק כמו שהחברה שלנו Accurate Design מורכבת מצוות מומחים בכל קשת שירותי הדיגיטל, וכך צריך להיות בכל חברה לבניית אתרים.

קבלו 8 טיפים
לבחירת חברת בניית האתרים הנכונה עבורכם:

טיפ 1: רקורד מוכח בבניית אתרים

קצב השינויים בעולם האינטרנט והדיגיטלי הוא מהיר מאוד, ואתם רוצים שהחברה שתבחרו בה תהיה כזו שעומדת בקצב ונמצאת כל הזמן בקדמת הבמה, כפי שקורה אצלנו ב- Accurate Design. הדרך לזהות אותה היא רשימת הלקוחות שלה והשרידות שלה לאורך זמן בשוק.

טיפ 2: חברת בניית אתרים שקשובה לרעיונות שלכם

אתם מומחים בתחום שלכם ומבינים את השוק בו אתם נמצאים הכי טוב, לכן אחד הדברים החשובים בבחירת חברה לבניית אתרים הוא שהיא תהייה קשובה ומספיק פתוחה להכיל את המידע הזה מכם. רק לאחר שיקבלו מכם את ההסבר המקיף על השוק, המוצרים והרעיונות שלכם, יגיע תפקידם לשכלל, לשפר ולייצג אותם באתר. דבר נוסף שאנו ב- Accurate Design מקפידים לעשות הוא לתת נקודת מבט חיצונית לרעיון ולאסטרטגיית הלקוחות שלנו ולקחת צעד אחד קדימה את הרעיונות המובילים ולתרגמם לשפת האתר.

טיפ 3: מבינים בעיצוב רספונסיבי וב- CMS

חברות לבניית אתרים חייבות לדאוג לכך שהאתר שלכם יהיה רספונסיבי ומותאם מובייל. ככל שהשימוש במובייל ממשיך לגדול, אתם חייבים להיות בטוחים שהאתר שלכם מותאם לכל מכשיר. אם מציעים לכם אתרים נפרדים, אתם לא במקום הנכון. סימן מהיר נוסף לכך שהחברה שאתם בוחנים לא מתאימה הוא חוסר שימוש ב CMS . אתם חייבים מערכת לניהול תוכן, בלי זה אתם תהיו בעמדת נחיתות משמעותית בשוק. בניית עמודי תוכן באתר היא הכרחית ולכן חשוב להתייחס גם להיבט הזה. אלו מאמרים יכללו באתר? מה מטרתם? באלו תדירות יוחלפו? כמה זה יעלה? אלו רק חלק מהשאלות שצריכים להישאל ביחס לתוכן באתר שלכם.

טיפ 4: מודעות לחשיבות ההמרות

חברות בניית אתרים מוצלחות יודעות שמעבר ליצירת אתר בעל נראות מושכת וטובה, אתר עסקי צריך ליצור לידים ולמכור. המשמעות היא המרת תנועת הגלישה והגדלת התנועה. יחס המרה הוא מדד חשוב ומדיד והוא מוצג באחוזים, היחס מייצג את מספר המבקרים באתר חלקי מספר ההמרות (הקלקות/רכישות- נקבע בהתאם למטרה שקבעתם). היחס משתנה בהתאם ליעד, והיעד יכול להיות שליחת טופס לידים, הוספה לסל, הרשמה לאתר, רכישה וכדומה.

טיפ 5: צוות מקצועי וניסיון במגוון תחומי תעשייה

הזכרנו את רשימת הלקוחות שכדאי לבחון, כעת הגיע הזמן לרדת לרזולוציית הצוות שמרכיב את החברה. האנשים שמרכיבים את הצוות אחראים להקמת אתר העסק שלכם, ולכן חשוב שתחומי המומחיות שלהם יהיו מגוונים ורבים (פיתוח, עיצוב, שיווק…). רק כך יוכלו להעניק לכם את מכלול הפתרונות המתאימים! זה גם הזמן לבחון באלו תעשיות יש להם ניסיון, ככל שמגוון הנושאים והתחומים רחב כך יכולת ההתאמה והתכווננות שלהם טובה יותר.

טיפ 6: רואים את 'התמונה הגדולה'

הבנה מלאה במרחב הדיגיטלי ויכולת לבנות את האתר שלכם חייבת להיעשות מתוך היכולת לראות את התמונה הגדולה. המשמעות היא להבין באופן עמוק את ההבדל בין קידום בתוך האתר ומחוצה לו, ההבדל בין דירוגים לתנועה, החשיבות של בניית קישורים פנימיים וחיצוניים ועוד.
חברות בניית אתרים טובות הן חברות עם תהליך מתועד להצלחה, כלומר קיימת תכנית שיטתית ומוכחת להצלחה. התכנית הזו כוללת יעדים ברורים ומדידת התקדמות תוך שאיפה מתמדת להשתפר. ברגע שהמטרות נקבעות, חברות אלו יפעלו כדי להשיג את היעדים המוסכמים בצורה הטובה ביותר, וזאת כדי להבטיח שיש החזר להשקעה שלכם ולמוניטין שלהם.

טיפ 7: חברות בניית אתרים עם תחזית השקעה ברורה

ב- Accurate Design אנחנו דנים עם הלקוחות שלנו בתקציב והיעדים העסקיים שלהם, לפני שאנחנו מגישים הצעת מחיר מתאימה.
אם אתם רוצים אתר שיגדיל את יעילות את העסק שלכם, אתם צריכים להיות מוכנים להשקיע בו. אתר שמנוהל היטב יניב החזר גבוה על ההשקעה שלכם בו. אתר שלא הוקם כראוי, תוך התייחסות כלכלית ואסטרטגית נכונה, יאט את קצב הצמיחה ויבזבז את תקציב השיווק שלכם.

טיפ 8: קושיות לשאול

שאלות (על קצה המזלג) שכדאי לשאול חברות בניית אתרים בתהליך חיפוש החברה המתאימה:

1. מאלו תעשיות מגיעים הלקוחות שלכם?
2. איך תהפכו את האתר שלנו לידידותי וקל למשתמש?
3. כיצד תדאגו לאבטחת האתר, כך שניתן יהיה לשלם בו ללא חשש?
4. איך תפעלו לשיפור יחס ההמרה באתר?
5. האם תתאימו את האתר לקידום אורגני וכיצד?
6. איזו פלטפורמה הכי מתאימה לבניית האתר (למשל: וורדפרס, וויקס )?
7. מהם לדעתכם הדברים הכי חשובים בבניית אתר עסקי?
8. מהו טווח הזמן לבניית אתר והאם אתם עובדים עם לוח זמנים מסודר לבניית האתר?
9. כיצד הייתם מביאים לידי ביטוי את המסרים שלנו?

חברות בניית אתרים: שורה תחתונה

הבחירה בחברה הנכונה מתוך שלל חברות לבניית אתרים אינה קלה, אבל היא גם לא חייבת להיות קשה. ברגע שאתם מוצאים את החברה המתאימה שאתם יכולים לסמוך עליה שתעזור לכם להשיג את המטרות, העבודה שלכם הופכת להרבה יותר קלה. נשמח לבנות איתכם את אתר החלומות העסקי שלכם, אתם תביאו את המומחיות שלכם בתחום עיסוקכם ואנחנו את המקצועיות והניסיון שלנו בבניית אתרים. צרו קשר, למה אתם מחכים? 😊

תוכן עניינים

שתפו :

מאמרים נוספים.

2022 מסתיימת בתרועה רמה

סוכנות הדיגיטל המובילה בישראל לקוחות מתאימים לעסק שלך משלמים יותר חברות פרסום הבטיחו לך “לידים” בכמויות, ואחרי הרבה שיחות טלפון שהיו בזבוז זמן, גילית שהמחזור

קריאה נוספת »

דרושים

רוצה לעבוד איתנו? מחכים לכם. אנחנו מזמינים אותך להשאיר קורות חיים בעמוד המצורף, עם כמה שיותר פרטים, כדי שנוכל לראות אם ישנה התאמה. כתובת התע”ש

קריאה נוספת »

שופס

רוצה להגיע ליותר לקוחות ולהגדיל את המחזור? חנות אונליין שמאפשרת לך למכור מוצרים במינימום עלות ומאמץ! אחרי שאפיינו, כתבנו, עיצבנו ובנינו מאות אתרים מיזם אקיורייט

קריאה נוספת »

קראו גם: באותו נושא