fbpx
אקיורייט דיגיטל חדש

עיצוב דף נחיתה: 7 טיפים למחשבה

דף נחיתה מאפשר לקדם מטרה עסקית ולגרום ללקוחות הפוטנציאלים לבצע פעולה מסוימת בה אתם מעוניינים. המטרה יכולה להיות איסוף לידים, מכירות, רימרקטינג, איסוף מידע ועוד. השגת המטרה מצריכה עיצוב דף נחיתה באופן אופטימלי, אז מה חשוב לדעת לפני שמתחילים?

לפני שאתם רצים למשימת עיצוב דף נחיתה, יש כמה היבטים שכדאי לבחון אותם ולהקדיש להם מחשבה מוקדמת. עיצוב דף נחיתה הוא אחד השירותים המבוקשים ב- Accurate design ואנו מאמינים כי התחשבות במאפיינים האלו ישיגו לכם התכווננות מקסימלית של דף הנחיתה שלכם ובהתאם לכך התוצאות שיגיעו.

טיפ 1: אל תניחו הנחות

גם אם המוצר או השירות שלכם מוכר, אל תניחו מראש שהלקוחות הפוטנציאלים שלכם מכירים אותו או שמעו על החברה שלכם. אם אתם מעוניינים למכור מוצר/שירות מסוים, תדאגו שתהליך עיצוב דף הנחיתה שלכם כולל הצגת מידע מדויק וברור עליו. העברת המידע גם מעלה את האמון במוצר/שירות שלכם וגם דואג לכך שלקוחות פוטנציאלים שלא מכירים אתכם נחשפים אל המידע הנכון עליו או עליכם.

טיפ 2: Above the fold

החלק העליון בדף הנחיתה הוא החלק הראשון שהגולשים רואים ולכן הוא סופר חשוב. בתהליך עיצוב דף נחיתה הכרחי לוודא שהכותרת בולטת ובעלת מסר פשוט וברור. הגולשים לא צריכים לנחש למה התכוונתם ואף רוב הסיכויים שלא יתאמצו לנסות, לכן ספרו להם באופן ברור מה אתם מציעים להם. דבר חשוב נוסף הוא הנעה לפעולה בה אתם מעוניינים שהגולשים ינקטו ואל תעמיסו בוויז'ואל עמוס או גדול מידי.

טיפ 3: כוח ההמלצות

 כל עסק בוחר להעביר מסר אחר אשר תואם את מטרת דף הנחיתה שלו, ולמרות שהמטרות יכולות להיות שונות, כדאי לנסות לשלב בו המלצות של לקוחות. אולי תתפלאו לגלות אך להמלצות וחוות דעת של לקוחות שרכשו או השתמשו במוצר/שירות שלכם יש כוח עצום בבניית האמון ולכן כדאי לשלבם בדף הנחיתה.

טיפ 4: רספוניסיביות

 זה מובן מאליו ובכל זאת חשוב לחדד ולהדגיש את עד כמה הרספונסיבות של דף הנחיתה שלכם משמעותי. עיצוב דף נחיתה רספונסיבי משמעו עיצוב הכולל התאמה לכל מסך שבו הוא מוצג, סלולרי, טאבלט וכדומה.

טיפ 5: חשבו כמו הלקוח

הלקוחות הפוטנציאלים שלכם רואים את דף הנחיתה וחושבים באופן אוטומטי ולא מודע 'על איזה צורך המוצר/השירות הזה עונה לי?', לכן המחשבה שלכם בזמן עיצוב דף הנחיתה צריך להיות כלקוח פוטנציאלי. חשבו איך המוצר/השירות יגרום לו להרגיש, על איזה צורך אתם עונים לו, אם בכלל, מה התועלות שאתם מביאים בפניו. אם נסכם במשפט קצר – חשבו מה יוצא לו מזה?!

טיפ 6: פונט וצבע

בחירת גודל וסוג הפונטים והצבעים שבו, הם חלק בלתי נפרד מעיצוב דף הנחיתה, ויש לו משמעות רבה. על הפונטים להיות קריאים ובגודל נוח לקריאה, הם גם אמורים לשדר הלך רוח מסוים (רוח צעירה, שמרנית או אולי היתולית). הן לפונט והן לצבע יש השפעה על המסר שאתם משדרים, לא כדאי לבחור צבעים קודרים והכי חשוב לבדוק את הצבעוניות המתקבלת במכשירים, כיוון שהגוונים עלולים להשתנות.

טיפ 7: זמן טעינה מהיר

לרשותכם מספר שניות בודדות ללכוד את תשומת ליבם של הלקוחות הפוטנציאלים, לכן ודאו שדף הנחיתה שלכם נטען במהירות. מה שיכול לעזור בכך הוא שילוב תמונות ויז'ואל לא כבדות והעדפה לשילוב אלמנטים שאינם זזים/קופצים על המסך, זה מאריך את זמן טעינת עמוד הנחיתה שלכם.

עיצוב דפי נחיתה: שורה תחתונה

עיצוב דף נחיתה צריך להיעשות באופן מחושב ומקצועי ולתת את הדעת להרבה אלמנטים ופרמטרים חשובים, אנו ב- Accurate design נשמח לספק לכם את אחד משירותי הדגל שלנו בו אנו מתמחים.

20/12/2021

תוכן עניינים

שתפו :

מאמרים נוספים.

שופס

רוצה להגיע ליותר לקוחות ולהגדיל את המחזור? חנות אונליין שמאפשרת לך למכור מוצרים במינימום עלות ומאמץ! אחרי שאפיינו, כתבנו, עיצבנו ובנינו מאות אתרים מיזם אקיורייט

קריאה נוספת »

תשלום

פרטי תשלום שם פרטי * שם משפחה * שם החברה (אופציונלי) מדינה / אזור *יש לבחור מדינה / אזור…Bonaire, Saint Eustatius and Sabaאוגנדהאוזבקיסטןאוסטריהאוסטרליהאוקראינהאורוגוואיאזרבייג'ןאי חג המולדאי מריאנה הצפונייםאיחוד האמירויותאיטליהאיי אולנדאיי

קריאה נוספת »

קראו גם: באותו נושא