fbpx
אקיורייט דיגיטל חדש

עיצוב לוגו יוקרתי ומותאם אישית לעסק שלכם – Simple is better

חולמים על עיצוב לוגו יוקרתי ומקצועי לעסק שלכם? בואו לראות איך אנחנו הופכים עסקים למותגים.
Accurate Design מעצבת לוגואים מקוריים וזכירים, שממחישים באופן מהיר מה הם הערכים המובילים את העסק.

התחרות על תשומת הלב של הצרכנים בימינו, היא לא פשוטה כלל וכלל. מספיקה הצצה קלה על הניוז פיד בפייסבוק, כדי להבין עד כמה היא עצומה – מאות ואלפי עסקים עם מיתוגים שונים מתמודדים על תשומת הלב של הלקוח הפוטנציאלי.
לכל אחד מהם יש שניות בודדות להציג את מהותו, ומדוע כדאי לצרכן לבחור דווקא בו.

זה מצחיק, אבל ניתן להקביל את התחרות לפרופיל באתר הכרויות. אתם מנסים למשוך את הלקוחות להתאהב במותג שלכם. חשבו על הלוגו שלכם כתמונת הפרופיל באתר, מה שיגרום ללקוחות להתעניין ולרצות ללמוד עוד על העסק.

עיצוב לוגו יוקרתי לעסק שלכם

למיתוג שלכם, וללוגו שתיצרו במסגרת התהליך, יש חלק מאוד משמעותי וקריטי בהכרות האישית איתכם.
אם תחשבו לרגע על אדם שצופה בפרסומת של העסק שלכם בפייסבוק, סביר מאוד להניח שבדיוק באותו הזמן, הטלפון שלו כל הזמן מזמזם, והוא מנסה לענות לכמה הודעות בוואטסאפ.
אז איך, איך לכל הרוחות תוודאו שהוא ישים לב לעסק שלכם בתוך מבול של הסחות הדעת?

היום נדבר על 5 אלמנטים שעוברים כחוט השני בלוגואים מצליחים וייחודיים שככל הנראה שמתם אליהם לב בחוויה הצרכנית האישית שלכם. הלוגואים המבוססים על העקרונות הללו עשו את העבודה, וגרמו לבעלי העסק לבלוט בין שלל המתחרים.
מתוך התובנות הללו תוכלו לצאת לעיצוב הלוגו האישי שלכם, ולהצליח לייצר נראות בלתי נשכחת.

מוכנים? בואו נתחיל (:

5 עקרונות לעיצוב לוגו יוקרתי

1- פשטות

קבלו ניוזפלאש: לוגו לא צריך לייצר "וואו". שכחו מזה.
אם תסתכלו על הלוגואים של המותגים המובילים, בין אם מדובר בלינקדאין, Nike, יוטיוב, או נטפליקס, אף אחד מהם לא מאופיין באלמנטים מורכבים.
הלוגו היוקרתי ביותר הוא לא זה שמייצר "וואו", אלא דווקא הפשטות היא מה שהופכת אותו למנצח.
העסק שלכם זקוק ללוגו שיעמוד במבחן הזמן, לאורך עשר ועשרים שנה, וימשיך לשקף את ערכי המותג שלכם.

2- רלוונטיות

הרבה לקוחות מגיעים אלינו ושואלים- "האם הלוגו שלנו צריך להיות קשור באופן ישיר לתחום העיסוק של העסק"?
אם ניקח לדוגמא את הלוגו של Apple, הלא הוא התפוח המפורסם, האם הייתם מנחשים באיזשהו אופן שמדובר בחברת מחשבים? אנו יכולים לומר בפה מלא שלא היינו מנחשים זאת, כי אין שום אלמנט בלוגו שיכול לרמוז על כך.
אז איך החברה הצליחה כל כך, אתם שואלים? בין היתר בגלל השיווק והפרסום שהשקיעה בו הון עתק, וכמובן בזכות המוצרים עצמם והרעיון העסקי שעומד מאחוריהם. כל אלו יחד עם הלוגו הזכיר והפשוט עשו את העבודה.

3- זכירות

לוגו איכותי בעל נראות יוקרתית, מציג בתוכו אלמנט ייחודי ובלתי נשכח. הוא יצירתי, חכם, ומאופיין בסגנון ייחודי.
אתם רוצים שאנשים יזכרו את הלוגו ואת שפת המותג שלכם. לכן, כדי לעצב לוגו יוקרתי ואיכותי, יהיה עליכם להשתמש בפונט ייחודי לנישה שלכם ולסדר את הפונטיקה (עיצוב הפונטים) כך שיחדד או ירכך את המסרים שלכם.
למשל: פונטים מעוגלים, מוסיפים רכות ומקלילים את האווירה, לעומת פונטים חדים ונוקשים שיתאימו בעיקר לעסקים שמעוניינים לשדר רצינות.

אם תקחו לדוגמא את הלוגואים המופיעים בתמונה שלעיל, תראו שאף אחד מהם לא דומה לכל מיני לוגואים שגרתיים שכולנו רואים מדי פעם. לכולם יש מראה ייחודי וזכיר במיוחד.

4 - כמה שפחות צבעים

כיצד נראים הצבעים בלוגו שלכם? האם הם סולידיים או שמא זועקים ובולטים במיוחד? האם הם שונים מהמתחרים בתחום? כדי שהלוגו שלכם יהיה זכיר הוא חייב להיות פשוט. ללקוחות היום קשה מאוד לזכור דברים מורכבים עם הרבה מאוד אלמנטים (גם ככה הזכרון שלנו לא משהו), ולכן Simple is perfect.
הצבעוניות שאתם הולכים לבחור ללוגו היא קריטית – אתם צריכים לבחור צבעים שמשדרים ללקוחות את הערכים שאתם מעוניינים לשדר. 

המלצה שלנו: אל תלכו על לוגו צבעוני במיוחד, זה עלול לבלבל את הלקוחות שלכם. שמרו על הלוגו כמה שיותר פשוט, עם מינימום צבעים. אנחנו בתור משרד דיגיטל שמתמחה במיתוג עסקים, נעזרים בפלטת הצבעים כדי להעביר את הערכים שאתם רוצים להעביר. למשל: צהוב או כתום משדרים דינמיות וראש צעיר, כחול- מעביר שדר של אחריות וסמכותיות, ויש צבעים שיכולים לגרום להרגשת רוגע כמו לילך ומנטה.
ככל שתשלבו פחות צבעים ושהעיצוב יהיה פשוט יותר, כך הוא ישדר ללקוח שלכם שהוא בידיים טובות.

כמה דוגמאות לצבעים בהם נעזרנו בעיצוב לוגואים:
למשרד עו"ד התאמנו צבעים של שחור וזהב, לסוכנות פיננסים השתמשנו בשילובים של כסף, כחול ולבן, ולעסק מתחום הביוטי נעזרנו בלבן עם סגול או ורוד.

5- גמישות

בדקו האם הלוגו שלכם מתאים גם לאתר האינטרנט שהקמתם, שהוא מתכתב עם העיצוב של הפולדרים שלכם, ושהוא נראה טוב בשחור לבן ובעיצוב נגטיבי כאשר הוא מופיע במצגת או במגזין.
הלוגו הוא האלמנט החשוב ביותר שיש לכם בעסק, ולכן ההטמעה שלו בכל הנכסים הדיגיטליים והחומרים העתידיים שלכם היא סופר חשובה.

קחו את כל הטיפים הללו במתנה מאיתנו ובדקו שהם מתקיימים בהליך המיתוג שאתם מתכוונים לעבור. וזכרו- Keep it simple.
כמה שיותר פשוט, כמה שיותר ממוקד, כמה שיותר זכיר – כך הלוגו יהיה יותר מקצועי ומנצח.

תוכן עניינים

שתפו :

מאמרים נוספים.

שופס

רוצה להגיע ליותר לקוחות ולהגדיל את המחזור? חנות אונליין שמאפשרת לך למכור מוצרים במינימום עלות ומאמץ! אחרי שאפיינו, כתבנו, עיצבנו ובנינו מאות אתרים מיזם אקיורייט

קריאה נוספת »

תשלום

פרטי תשלום שם פרטי * שם משפחה * שם החברה (אופציונלי) מדינה / אזור *יש לבחור מדינה / אזור…Bonaire, Saint Eustatius and Sabaאוגנדהאוזבקיסטןאוסטריהאוסטרליהאוקראינהאורוגוואיאזרבייג'ןאי חג המולדאי מריאנה הצפונייםאיחוד האמירויותאיטליהאיי אולנדאיי

קריאה נוספת »

קראו גם: באותו נושא