fbpx
אקיורייט דיגיטל חדש

הפקת סרט תדמית: 7 טעויות שאסור לכם לעשות

בעלי עסקים רבים מגיעים למסקנה הנכונה שכדי לבלוט בעולם הדיגיטלי ולהעביר את המסר השיווקי שלהם בצורה ממוקדת ומושכת כדאי להם להפיק סרט תדמית. סרט תדמית מאפשר ליצור קשר עם קהל היעד באופן קל, פשוט ומהיר ולהעביר את כל המידע הנדרש אודות השירותים או המוצרים שלכם

הפקת סרט תדמית חייב להיעשות באופן מקצועי תוך תכנון שיווקי נכון שכולל אסטרטגיה ומסר מסוים ולעיתים בעלי עסקים עושים טעות ומאיצים את תהליך הפקת סרט התדמית שלהם מבלי שלקחו בחשבון את כל השיקולים החשובים בתהליך זה. לפניכם 7 טעויות נפוצות שנעשות בדרך להפקת סרט תדמית, שימו לב אליהן והימנעו מלעשות אותן:

הפקת סרטון תדמית שיווקי

טעות מספר 1: הפקת סרט תדמית ללא תכנית

השלב הראשון אצלנו ב- Accurate design הוא תכנון, הפקת סרט תדמית מחייב תכנון מוקדם ומפורט הכולל קביעת מטרה לסרטון ומסר אסטרטגי. אי תכנון מוקדם עלול להוביל לפספוס קהל היעד או חוסר השגת המטרה השיווקית והעסקית שאמנם חשבתם עליה, אך רק בדיעבד וחבל.

טעות מספר 2: סרטון ארוך מידי

על פניו מדובר בדבר מובן מאליו שיש לעשות בכל תכנית עבודה של הפקת סרט תדמית, אבל הוא מאוד משמעותי וחשוב לנו להתייחס אליו. ב- Accurate design אנו מקדישים מחשבה רבה בעת קביעת אורך הסרטון תוך התחשבות במספר פרמטרים. הטעות הנפוצה היא לעשות סרט תדמית ארוך, זה מעייף את קהל היעד שלכם. בנוסף, עליכם להתייחס גם למקום בו הסרטון שלכם יופץ כאשר אתם חושבים על אורך הסרט. האם סרט התדמית יעלה באינסטגרם, בטיקטוק או אולי בפייסבוק? אורך הסרטון האידיאלי הוא כדקה וחצי בממוצע. השניות הראשונות של הסרטון יקבעו האם קהל היעד שלכם יצפה בו עד תום או יסגור באמצע ויעזוב, שימו לב ליצירת איזון וצרו סרטון לא ארוך מידי ולא קצר מידי.

טעות מספר 3: מיתוג לא נכון

מיתוג הוא חיוני לסרט תדמית בדיוק כפי שהוא חיוני לכל פרסום אחר של העסק שלכם. אם אתם לא ממתגים את הסרטונים שלכם  כלל או ממתגים אותו בצורה שגויה, לא חשוב כמה נהדר הוא יהיה, מי שיצפה בו לא יזכור את שם העסק שלכם. צפייה בסרטון בעל תוכן מעניין ומושך לא מבטיח מיתוג נכון, כלומר עשיתם עבודה נהדרת ביצירת התוכן הטוב ביותר שיכולתם ליצור אך שכחתם למתג את החברה שלכם ולהוסיף לוגו, כתובת אתר או כל סממן אחר שממתג את העסק שלכם? פספסתם. 

טעות מספר 4: הפקת סרט תדמית מורכב מידי

אחת הטעויות הנוספות שאנו מזהים לא פעם היא הפקת סרטון מורכב מידי להבנה. הסרטון שלכם חייב להיות פשוט וקל להבנה והמסר חד, אף אחד לא ינסה לנתח את המשמעות המורכבת בסרטון שלכם. מילת המפתח היא 'פשוט', בלי פרטים מורכבים ובלי מסר נסתר.

טעות מספר 5: ריבוי מסרים

הפקת סרטון תדמית צריך לכלול מסר אחד בכל פעם, אל תעמיסו מספר מסרים בסרטון תדמית אחד. אם החלטתם להפיק סרטון על מוצר חדש כלשהו, ספקו את המידע והיתרונות שלו. זה לא הזמן לציין כמה העובדים שלכם אוהבים להגיע לעבודה או איך נראה המשרד החדש שלכם. תהיו ממוקדים והקדישו לכל נושא סרטון נפרד. 

טעות מספר 6: אי קריאה לפעולה

סרטון תדמית צריך לכלול קריאה לפעולה כדוגמת 'התקשר אלינו', 'רכשו כעת' או 'בקרו באתר'. אתם צריכים להנחות את קהל היעד שלכם מהי הפעולה שאתם מעוניינים שיעשו בעקבות הצפייה בסרטון שלכם, כך תעזרו לו לקבל החלטה מהירה בכיוון הנכון עבורכם.

טעות מספר 7: לא לבצע אופטימיזצית seo 

הפקת סרט תדמית ללא ביצוע אופטימיזציה למנועי חיפוש היא טעות מוכרת. ההתאמה והתיוג חשובים להגדלת הצפיות והתנועה לאתר שלכם ולכן חשוב לבצע זאת כחלק מתהליך הפקת סרטון תדמית. יש להשתמש במילות מפתח בכותרות הסרט וכן תיאור סרט ותגיות עפ"י כללי ה- seo.

אם אתם מחפשים אנשי מקצוע מיומנים להפקת סרטון תדמית, הגעתם למקום הנכון – צרו קשר ונשמח להפיק את סרטון התדמית המושלם עבורכם!

תוכן עניינים

שתפו :

מאמרים נוספים.

שופס

רוצה להגיע ליותר לקוחות ולהגדיל את המחזור? חנות אונליין שמאפשרת לך למכור מוצרים במינימום עלות ומאמץ! אחרי שאפיינו, כתבנו, עיצבנו ובנינו מאות אתרים מיזם אקיורייט

קריאה נוספת »

תשלום

פרטי תשלום שם פרטי * שם משפחה * שם החברה (אופציונלי) מדינה / אזור *יש לבחור מדינה / אזור…Bonaire, Saint Eustatius and Sabaאוגנדהאוזבקיסטןאוסטריהאוסטרליהאוקראינהאורוגוואיאזרבייג'ןאי חג המולדאי מריאנה הצפונייםאיחוד האמירויותאיטליהאיי אולנדאיי

קריאה נוספת »

קראו גם: באותו נושא